Agrupament Escolta Torxa

Actualitat de l'Agrupament (tornar inici)

L’Agrupament Escolta Torxa d’Igualada passa el pont de desembre al Castell de l’Areny. Grans Campaments de Nadal 2013!

Aquest pont de desembre, l’Agrupament Escolta Torxa hem anat al Castell de l’Areny a viure una gran experiència!

Divendres a les nou del matí ja estàvem a punt per marxar direcció Berga; motxilles plenes de roba d’abric, la camisa i el foulard al coll i moltes ganes de conèixer i compartir. En arribar ens vam adonar que estàvem al bell mig de les muntanyes, en un poble petit d’unes poques cases i llocs amagats per descobrir. Després de dinar, ens vam trobar amb una sorpresa més. Al poble no estàvem sols, també hi havia un capità i uns mariners que volien descobrir l’Antàrtida! Així doncs, com a bons escoltes vam començar el primer joc de descoberta i vam ajudar als nostres nous companys. A la nit hi havia un cel ben estrellat, tot i el fred que feia vam poder descobrir on s’amagava un mapa molt important pels amics mariners. Tot seguit, a dormir de pet perquè l’endemà al matí ens esperava el següent repte; una excursió de tot el dia, des del poble de Castell de l’Areny fins al Padró (1.765m). Va ser una gran sortida. No hi havia cap núvol al cel, feia un sol radiant! Ens vam llevar ben d’hora i vam començar a enfilar-nos per aquells boscos de fulla caduca, un paisatge realment espectacular. Es veien totes les muntanyes, majestuoses però tranquil·les, amb un mar de núvols a l’horitzó que deixaven entreveure la muntanya de Montserrat al fons. Pel camí, els nostres amics van aconseguir el seu objectiu, van arribar a l’Antàrtida i van trobar una planta molt especial. Va ser una pujada dura, sobretot pels més menuts, però tot i així l’esforç té una bona recompensa! Al cim vam dinar contemplant unes vistes meravelloses, amb el Pedraforca nevat i tota la vall als nostres peus. Després de fer un descans i omplir la panxa, vam córrer muntanya avall! En arribar a l’esplanada, vam tenir el privilegi de compartir el camp amb un ramat de cavalls que corrien amb nosaltres, era un contacte amb la natura molt bonic i especial.

Finalment, vam arribar altra vegada a la casa, quan ja era ben fosc! Des dels Castors i Llúdrigues fins a les Ròvers van anar de pet a la dutxa i abans de sopar, cada branca va fer els seus consells d’admissió. Quan ja estàvem del tot recuperats, la nit va continuar amb un show i animació amb totes les branques!

L’endemà al matí vam acomiadar-nos d’aquell poble i les muntanyes. Vam fer un taller record molt bonic, un fanalet que cada persona li donava el seu toc personal, i després de dinar, ja vam posar rumb a Igualada, amb moltes ganes de compartir l’experiència amb la família i amics.

No hi ha millor forma de passar uns dies de festa; compartir i créixer al costat de tots els escoltes, pensant només a passar-ho bé i no parar. Valorant aquelles petites coses que ens fan tant grans. Acabes cansat, amb rascades i blaus a les cames, però amb una sensació de felicitat que ho cura tot.

Moltes gràcies a tots els escoltes per compartir moments com aquests amb nosaltres!

Aquesta entrada s'ha publicat a Sortides. Desar l'enllaç. Esciure un comentari o deixar un trackback: Trackback URL.

Escriu un comentari

El teu email mai serà publicat o compartit. Els camps obligatoris estan marcats *

Pots utilitzar aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Agrupament Escolta Torxa, 2017.

Gestionat per cmsCMS i WordPress.

HTML i CSS vàlids. Disseny i programació.