Agrupament Escolta Torxa

Actualitat de l'Agrupament (tornar inici)

Continuem celebrant els nostres 40 anys d’escoltisme

L’Agrupament Escolta Torxa va realitzar una sortida familiar els dies 22 i 23 de setembre al Puigmal per celebrar els seus 40 anys com entitat escolta. Aproximadament vam arribar a ser unes seixanta persones. Va ser organitzada per uns ex-monitors de l’agrupament, el Lakul, que ja l’havien organitzada per celebrar el 30è aniversari i que enguany es tornava a repetir amb escoltes, monitors, ex-monitors, pares i molta gent que ha format part de l’Agrupament Escolta Torxa.
Ens vam reunir a l’Alberg Marista de Planoles a les 18h del dissabte, un cop vàrem arribar tots es va dur a terme l’acte de benvinguda i la instal•lació a la casa. Després, tothom va tenir temps lliure, la majoria van aprofitar per jugar, divertir-se, descansar o parlar amb companys i vells companys del cau. Més tard, vam sopar i ens van explicar l’excursió del diumenge. Després, hi va haver temps lliure on la majoria va anar a una sala per fer cants, alguns van marxar el poble o van anar a dormir pel dia següent està en forma.
Ens vam llevar a les 7h del matí, on vam esmorzar i un cop ben tips vam agafar els cotxes fins arribar a Fontalba. La majoria de gent va pujar el cim del Puigmal, però d’altres que no volien caminar tant o que portaven infants van agafar el camí de Núria on allà ens retrobaríem tots junts per dinar, i agafaríem tots el mateix camí. Les dues excursions van poder gaudir de la natura i del paisatge que les envoltava.
Pujar al Puigmal va ser tot un èxit, vàrem quedar ben contents i satisfets per poder coronar-lo. Després, a Núria vam dinar tots junts; i tot seguit vam tenir temps lliure per explicar les aventures de l’excursió, per parlar o descansar. Més tard, abans de reiniciar la marxa per anar a Fontalba vam realitzar una foto grupal.
Un cop vam arribar allà on teníem els cotxes, cadascú se’n va anar amb un somriure a la cara i deixant endarrere un cap de setmana fantàstic i ple d’emocions.

Aquesta entrada s'ha publicat a 40 anys, A.E.Torxa, Sortides. Desar l'enllaç. Esciure un comentari o deixar un trackback: Trackback URL.

Escriu un comentari

El teu email mai serà publicat o compartit. Els camps obligatoris estan marcats *

Pots utilitzar aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Agrupament Escolta Torxa, 2017.

Gestionat per cmsCMS i WordPress.

HTML i CSS vàlids. Disseny i programació.