Agrupament Escolta Torxa

Arxiu del curs 2008-2009 (tornar inici)

Carnestoltes 2009

març 2nd, 2009

Carnestoltes 2009Aquest cap de setmana, l’Agrupament Escolta Torxa va anar a la casa de colònies de Can Joval, a Clariana de Cardener.
El dissabte al matí, vam trobar-nos tots per a dirigir-nos cap al nostre destí. Un cop allà, vam realitzar una típica activitat escolta: una cursa d’orientació pels boscos de l’entorn, tot gaudint del paisatge que ens oferia la natura.
Havent sopat, en motiu de carnestoltes, escoltes i monitors ens vam disfressar i, tot engrescats, vam passar una molt bona estona.
Diumenge, el mal temps no ens va espatllar les ganes de divertir-nos, ni de jugar, ballar i riure.
Cap a la tarda, després d’haver disfrutat d’una intensa estada, lluny de la ciutat, vam dirigir-nos altre cop cap a Igualada, cansats però amb ganes de tornar-hi ben aviat.

Camapaments de Nadal 2008

desembre 8th, 2008

Aquest pont de desembre, l’Agrupament Escolta Torxa va realitzar els ja tradicionals Campaments de Nadal.

Enguany, uns centenar d’escoltes vam anar a la casa de colònies El Xalió, situada a Sant Miquel de Campmajor, al Pla de l’Estany.

Des de l’arribada, els escoltes van poder gaudir d’un meravellós paisatge, amb un temps que ens va acompanyar molt.

La primera tarda, vam fer la descoberta del poble de la vora, Mieres, amb una gimcama on petits i grans vam passar una bona estona.

El segon dia, vam realitzar una excursió que va durar tot el dia pels boscos del voltant, fins a arribar a l’ermita de Sta. Maria dels Arcs.

L’últim dia, després d’haver disfrutat d’una intensa estada, lluny de la ciutat i envoltats de natura, vam dirigir-nos altre cop cap a Igualada, cansats però contents d’haver-nos-ho passat tan bé.

Castanyada 2008

octubre 26th, 2008

Aquest passat cap de setmana, l’A.E. Torxa va anar a la casa de colònies de Can Riera de Ciuret, situada a Fogars de Montclús, al bell mig del Montseny.

Dissabte al matí, uns setanta escoltes  ens vam dirigir cap al nostre destí, on passaríem un magnífic cap de setmana per fer un munt d’activitats i celebrar la castanyada

Havent dinat , començarem una excursió  pels voltants de la casa, tot endinsant-nos pels boscos de castanyers i alzines, durant la qual vam gaudir d’un paisatge de tardor, on petits i grans vam passar una molt bona tarda i vam poder conèixer de ben aprop la diversitat paisatgística que ens oferia el Montseny.

Un joc de nit després de sopar sota un cel estrellat, lluny de la contaminació lumínica de les ciutats, va acabar de gastar les ultimes energies que ens quedaven abans d’anar a dormir.

L’endemà diumenge, entre escoltes i monitors, vam fer una activitat amb diferents proves per passar un matí tot entretingut i  un cop fet això, pares, escoltes i monitors van dinar tots plegats envoltats de natura en un ambient familiar, àpat on no hi podien faltar les tradicionals castanyes i moscatell.

Ens ho vam passar molt bé i ens vam quedar amb ganes de tornar-ho a repetir.

Excursió d’inici de curs 2008/2009 a Collbàs

octubre 4th, 2008

El dissabte dia 4 d’octubre, l’Agrupament Escolta Torxa va fer l’excursió d’inici de curs a l’ermita de la Mare de Déu de Collbàs, prop de Carme.
Tots els escoltes, una setantena de nens (de més d’un centenar que formen part de l’agrupament) i 15 monitors, vam iniciar la marxa a les 9 del matí des del Cau, al carrer del Bruc.
Al llarg del camí, vam participar tots plegats en una gimcama, perquè tots els antics escoltes ens retrobéssim altre cop després de l’estiu i els nens i nenes nous anessin coneixent els altres escoltes tot realitzant diferents jocs, en un dia en què el temps ens va acompanyar molt.
Cap a les 7 de la tarda, vam arribar altra vegada al Cau amb moltes ganes de passar-nos-ho molt bé aquest curs que ara comença.

L’Agrupament Escolta Torxa comença el nou curs

setembre 23rd, 2008

Com cada any, després de les intenses vacances d’estiu, l’A.E. Torxa engega altre cop el nou curs amb empenta i ganes de passar-s’ho molt bé. Aquests darrers dies de l’estiu s’està treballant intensament per tal de deixar el cau en unes immillorables condicions per la rebuda dels escoltes.

El dia 3 d’octubre a les 9 del vespre tindrà lloc als Maristes la reunió d’inici de curs per tal d’informar als pares dels escoltes del funcionament de l’agrupament, així com també de l’organització de cadascuna de les branques.

L’endemà, ens retrobarem tots plegats amb la ja tradicional excursió a Collbàs. Serà a les 9 del matí al cau, situat al núm. 9 del carrer del Bruc, on els escoltes i monitors començaran el camí, per tal d’explicar-se les aventures de l’estiu mentre les noves incorporacions, ja siguin escoltes o monitors, es van coneixent.

En resum, un any més, i ja en són 36, el kraal de monitores i monitors de l’A.E. Torxa seguirem fent excursions, transmetent valors, i vivint i fent viure emocions als nostres escoltes per aconseguir deixar el món una mica millor del que l’hem trobat tot continuant la tasca que Baden Powell va iniciar ja fa més d’un segle.

Ara només ens queda dir-te: vine al cau!

SEMPRE A PUNT!

Agrupament Escolta Torxa, 2017.

Gestionat per cmsCMS i WordPress.

HTML i CSS vàlids. Disseny i programació.